Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourbeleid

    Heb je de verkeerde oplader besteld of ben je niet tevreden over het bestelde product? Of is je product kapot? Dat vinden wij heel vervelend en daar willen we graag iets aan doen.

    Herroepingsrecht

    Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product te retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. De kosten van retourneren komen voor onze rekening. Na het annuleren van je bestelling zullen wij je een retourlabel van PostNL sturen. Deze kan je gebruiken om je bestelling kosteloos te retourneren/ruilen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Opladergigant.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je je retour eenvoudig aanmelden via onze klantenservice. Stuur hiervoor een email naar [email protected] of bel ons op 0681634311. Wij zullen vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Download hier het modelformulier voor herroeping

    Hoe retourneer/ruil ik een product?

    1. Meld je retour eenvoudig aan via onze klantenservice. Stuur een email naar [email protected] (onder vermelding van je ordernummer) of bel ons op 0681634311. Geef in de mail of telefonisch aan welk product je wilt retourneren/ruilen. 
     
    2. Na je retourmelding via onze klantenservice zullen wij je aanvraag binnen 24 uur beantwoorden en ook direct goedkeuren. Na goedkeuring zullen wij je een gratis retourlabel sturen per mail van onze partner PostNL. Je kan deze thuis uitprinten of op een PostNL-punt gratis scannen en laten uitprinten.
     
    3. Verpak het product zorgvuldig, vermeld je ordernummer in de doos en plak het retourlabel op de bovenkant van de doos. Gebruik hiervoor (het liefst) de verpakking waarin het product werd geleverd, indien je deze niet meer hebt mag je hiervoor ook aan andere stevige doos voor gebruiken. Belangrijk: Vermeld ook je ordernummer in het pakket, dit mag je op een (klein) briefje schrijven.
     
    4. Verstuur het product naar onderstaand retouradres. (Dit adres staat standaard al op het retourlabel die we je per mail sturen)
     
    5. Het product komt bij ons binnen en wordt door ons gecontroleerd. Je ontvangt van ons een mailtje, mits is voldaan aan de retourvoorwaarden, dat wij je retour hebben ontvangen en dat wij het orderbedrag hebben teruggestort.
     
    Retouradres
    Opladergigant.nl
    Dortmundstraat 6 AD
    7418 BH Deventer
    Nederland
     

    Zijn er kosten voor het retourneren?

    Nee. Je betaalt geen kosten voor het retourneren. De kosten voor retour komen altijd voor onze rekening. Na het annuleren van je bestelling zullen wij je per mail een retourlabel sturen van PostNL. Deze kan je gebruiken om de bestelling kosteloos te retourneren/ruilen.

    Omruiling

    Heb je een product teruggestuurd en gekozen voor ruilen? Dan versturen wij jouw nieuwe product binnen 1 werkdag na ontvangst van jouw retour. Dit pakket wordt binnen de standaard levertermijn bezorgd.

    Waardevermindering

    Jij bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Wij hanteren de richtlijn dat, afhankelijk van de exacte staat van door gebruik beschadigde en/of niet meer verkoopbare producten, de terugbetaling maximaal 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag is. 

    Terugbetaling

    Wij zullen het verschuldigde aankoopbedrag binnen 7 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Je ontvangt het aankoopbedrag terug via de door jou gekozen en gebruikte betaalmethode bij het betalen van uw bestelling.

     

    Verkeerd product of defect product ontvangen

    Heb je een defect of een verkeerd product ontvangen? Dat vinden wij erg vervelend en wij willen onze excuses hiervoor aanbieden. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] Wij zullen binnen 24 uur zorgen voor een passende oplossing.

    Garantie

    Voor alle producten die je op Opladergigant.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Let op: op onze smartwatches hanteren wij een garantietermijn van 2 jaar

    Is je bestelde product kapot binnen 12 maanden na ontvangst? Dan heb je wettelijke garantie op je product, mits kan worden aangetoond dat het defect niet is veroorzaakt door onjuist gebruik of defecten binnen het op te laden apparaat. Is je product binnen 12 maanden na bezorging defect? Stuur ons dan een e-mail naar [email protected] en vermeld de volgende gegevens:

    1. Je bestelnummer
    2. Welk product is kapot?
    3. Korte maar duidelijke omschrijving van het probleem
    4. Foto's van het product om defecten door onjuist gebruik te kunnen uitsluiten

    We beoordelen hierna zo snel mogelijk de situatie en koppelen terug wat de vervolgstappen zijn. Keuren wij de garantiemelding goed? Dan ruilen wij het product om voor een werkend exemplaar. Meldingen binnen de 30 dagen bedenktermijn kunnen ook aanspraak maken op een terugbetaling. 12 maanden na de levering vervalt de wettelijke garantie.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking